סה"כ
96
חוות דעת - דרוג ממוצע
2.4
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בכלנית כרמון?
|
 |
Theworker >
חוות דעת כלנית כרמון
חוות דעת של עובדי
כלנית כרמון
70 - 61 מתוך 96
יחס גרוע, שכר מחפיר
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2016 - 2016
|
02.11.2016
|
יתרונות:
|
אין יתרונות, חברת קבלן גרועה
|
חסרונות:
|
השכר גרוע, אין אופק להתקדם, אין שיחות שכר, צריך להלחם גם על העלאות שהובטחו מראש (שיטת מצליח, מקווים שלא תזכור או תפחד לבקש), תנאים סוציאליים מינימליים שקבועים בחוק ולא שקל יותר, סעיף בחוזה שמחייב לעבוד שנה או לחטוף קנס בניגוד לחוק.
|
פוטרתי ללא שימוע לאחר הודעת מילואים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2009 - 2009
|
28.10.2016
|
יתרונות:
|
אין, ניצול של עובדים. היתרון היחידי שהשכר לא גלובלי אלא על פי שעות
|
חסרונות:
|
אי כיבוד החוק, ניצול חוסר הידע המשפטי של עובדים צעירים.פוטרתי ללא שימוע לאחר שהודעתי שאני יוצא לחודש מילואים, כששאלתי מה סיבת הפיטורים המנהלת הצביעה לי על השעון ואמרה שאין לה זמן להגיד .
|
לא מומלץ לעבוד בחברה זו
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2016 - 2016
|
15.10.2016
|
יתרונות:
|
אין יתרונות על החברה רק חסרונות
|
חסרונות:
|
חברה שלא מקדמת את עובדיה ודואגת להתפתחות מקצועית
|
לא משהו בכלל
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2007 - 2008
|
09.10.2016
|
יתרונות:
|
מנהל הצוות עובד כלנית גם כן, ולא חברה אחרת.
|
חסרונות:
|
התנהלות מאתגרת.
|
אחלה חברה להתחיל לעבוד בה בלי נסיון
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2015 - 2016
|
02.09.2016
|
יתרונות:
|
נותנים אפשרויות קידום רחבות
|
חסרונות:
|
שכר נמוך ביחס לשוק העבודה
|
לא לחשוב על זה מוכרים הרבה דברים לא נכונים בראיון עבודה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד טכנאי
בין השנים 2016 - 2016
|
28.08.2016
|
יתרונות:
|
שכר קבוע ללא משחקים במשכורת
תנאים נוחים במקום עבודה
|
חסרונות:
|
מציעים קידום + שליחה לקורסים
בפועל אן כלום
|
למי שרוצה ניסיון
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2016 - 2016
|
22.07.2016
|
יתרונות:
|
מיקום נוח , חדר אוכל צמוד , תנאים סוציאלים מלאים
עבודה באווירה קלילה ומשפחתית , מנהל פונה אליך בגובה העיניים ורוצים שרק תצליח ותלמד ... החברה רואה בהצלחה שלך חשיבות רבה , יש אפשרויות קידום כמובן תלוי באיזה חברה נמצאים . הכל עניין של גישה ואופטימיות ובעיקר דגש על ההתפתחות מקצועית שהיא חשובה
|
חסרונות:
|
ההרגשה בעבודה לא ממש טובה , אין באמת תחושה של יציבות כי הרבה אנשים נוטים לעזוב אחרי כמה חודשים לעבודה הבאה , אין באמת עתיד מקצועי בחברה אלא רק תחנת מעבר ותו לא
|
סבבה למי שמוכן להיות עובד קבלן
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2011 - 2014
|
02.07.2016
|
יתרונות:
|
החברה מציבה אותך באתרים מסויימים לשם עבודה, כך שאין התנהלות יום-יומית מול החברה, אלא מול המנהלים בחברה שרכשה את השירות שלהם.
המשכורות הגיעו תמיד בזמן (שלא כמו בחברות אחרות בהן עבדתי).
|
חסרונות:
|
אחרי שנגמר החוזה של האתר בו עבדתי מול כלנית כרמון, הם היו צריכים למצוא לי מקום עבודה אחר שמתאים מבחינת מרחק מהבית ושלא תיהיה ירידה בתנאים. צריך לקחת בחשבון שיתכן מעבר בין עבודות אם עובדים בחברה במשך שנים.
|
אין עתיד פה,במקום ללכת קדימה הולכים אחורה חבל לשרוף...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2013 - 2016
|
28.06.2016
|
יתרונות:
|
מקום מסודר, מקבל כל אחד כמעט רק בודקים אם יש לו דופק (:
משכורת מובטחת למרות שפה ושם עברו על החוק למשל כשלא הפקידו לפנסיה את מה שהיו צריכים
|
חסרונות:
|
אני יכול להעיד רק על עצמי , אני עם תואר ראשון והסמכה של מיקרוסופט ובמשך שלוש שנים לא זזתי בתפקיד מילימטר
בנוסף אם לפני שלוש שנים הרווחתי 25 אחוז מעל שכר מינימום היום אני מרוויח רק 5 אחוז מעל
מדובר בצעד גדול אחורה מבחינת שכר ומבחינת קידום אין על מה לדבר
השכר עומד במקום ולא זז . וחוץ מזה מבחינת עבודה הם רק מוסיפים לך עוד ועוד עבודה ואחריות ומספרים סיפורים כאילו זה לטובתנו ושסומכים עלינו וכו׳ אבל חס וחלילה שתהיה איזה תוספת בשכר בקיצור חברים - פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים.
לשם גילוי נאות עבדתי דרכם בבנק לאומי
|
חברה אמריקאית גדולה ומתגמלת
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל פיתוח
בין השנים 2000 - 2008
|
01.05.2016
|
יתרונות:
|
מקום עבודה יציב ומתגמל עם אווירה טובה
|
חסרונות:
|
אין משהו מיוחד לציין
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|
שכר |
|
התפתחות מקצועית |
|
עתיד החברה |
|
בטחון תעסוקתי |
|
הנהלה |
|
איזון עבודה משפחה |
|
רווחה |
|
ממליץ לעבוד בחברה |
|
אווירה |
|
אתגרים ועניין |
|
|
|
|
כלנית כרמון
|
|
|
|
|
|
|
500 עובדים משרדים ראשיים: הרצליה |
|
|
|
|
|
החברה מתמחה באספקת שירותים מנוהלים בסביבת IT לארגונים גדולים ובינוניים.
|
|
|